Vad får man ut av Almedalsveckan och vad är nytt för i år? Kom och lyssna på när Jonas Morian talar om detta på Ullman PR:s frukostseminarium! 

 Många viktiga personer finns på plats under Almedalsveckan i Visby varje år. Men för att få ut något mer än bara mingel och debatterande gäller det att tänka kreativt och delta på ett effektivt sätt. Det finns stora möjligheter under denna vecka och under detta seminarium kommer vi att ta upp lite tankar kring vad företag kan göra och även vad som är nytt för veckan i år. 
 
Jonas Morian är kommunikationsrådgivare, frilansskribent och chefredaktör för Makthavare.se - en sajt om politikbevakning som startade som Almedalsbloggen 2006. Jonas är en erfaren Almedalsbesökare som gästat  veckan i ett flertal olika egenskaper; arrangör, bloggare/reporter, paneldeltagare och moderator. På frukostseminariet den 25 april kommer han att prata om hur Almedalsveckan förändrats de senaste åren och
hur företag och organisationer fortfarande, trots den stora konkurrensen, kan lyckas nå ut med sitt budskap och bygga relationer med intressenter.
 
 
När: 25 april kl 08:00-09:00. Frukost med macka, yoghurt och dryck serveras från 07:30.  
Var: Ullman PR, Katarinavägen 22, T-bana Slussen, uppgång Södermalms torg.
Anmälan: Obligatorisk anmälan med begränsat antal platser. Först till kvarn.    
Anmäl er per e-post till sandra@ullmanpr.se